duminică, 21 octombrie 2012

Dragomirna de azi dimineață


6 comentarii:

Anonim spunea...

am fost la Dragomirna in toamna aceasta...dar nu prea m-au lasat sa pozez...ce-am facut a fost "pa furate"...frumoase toate...foarte frumoase !

Lavana spunea...

Minunate...
Preferata mea:ultima :)

Dragos Bora spunea...

Ultima e grozava. Are gura mare Nenea Ozo da' si cand le nimereste... ... ... :) Chapeau!

Blogu'lu oZo spunea...

N-am nimerit-o Dragoș. Am fost acolo cu Clasa de la Suceava. Am pus imaginile pe care le-am discutat cu ei a fi posibile de făcut (câteva dintre ele). Și penultima cu editarea de la ultima arată foarte bine. Totul este să vrei, din când în când, să-ți amintești că ”ai fost Fotograf”!

Dragos Bora spunea...

OK. Atunci artificiile dintr-un 'numar anterior'. Tare frumoase!

carmen spunea...

cand mai iesiti la fotografiat prin/pe langa Suceava, nu ne trageti de maneca si pe cei din Clasa 1 ?... ca pe-aici lipsesc cu desavarsire iesirile organizate...multumesc anticipat!