duminică, 5 ianuarie 2014

05.01.2014 - despre Fotografie cu dragoste - 5 (2)


Ziua de duminică... sau noaptea...  ies în balconul meu de la etajul 5 din 4 câte are blocul, în stânga sus Cetățuia, luminată frumos - și-au tras sfinții părinți instalație cu beculețe, acu cruce acuș brad... mișto - în dreapta ar trebui să fie Galata, tot luminată, da nu se vede de blocul din față. Constat că a plouat. Nu am auzit, am mestecat vreo 8000 de imagini de la Veneția astăzi. Încă mă abțin să deschid frigiderul. Popeasca e la regim. Vrea să slăbească 25 de kile. Parcă-l văd umblând cu 2 cărămizi prin buzunare. Asta dacă-l ține slăbeala. Da nu cred. Da mie tot mi-e foame. Fotografia dă o stare continuă de foame. Mi-a fost lene să socializez astăzi. Duminica se stă și se lenevește (vorba vine) cu cei dragi. Cine-i are...
Mâine am să vă povestesc despre Forțolache, calculatorul nou. Mi-a făcut o cârcă de draci între crăciun și anul nou. Tot Mihai l-a îmblânzit până la urmă. Acum sfârâie ca un motan în călduri. Trecerea la tehnici performante mereu se face cu probleme. Pentru cei mai slabi de Înger, ca mine...
Ne revedem mâine seară la Cărturești. Vom avea un An bun. Sau nu???

Un comentariu:

foto+grafie spunea...

Bun ca painea calda.....iar painea calda ingrasa....