duminică, 9 septembrie 2018

De încă duminică!


„Nu știu alții cum sunt...” da sigur eu m-am adunat pe aici venind de pe la „țară”, știu una și bună - dacă-mi trăsnește vreo idioțenie prin cap dau înainte ca soldatul sovietic, fără să fiu atent că mai trec din sens opus mașini sau, chiar, trenuri.
Din ce mi-a spus mama, fie-i țărâna ușoară, am venit pe lume într-o noapte spre sfârșite sau, mai bine ca să zic așa, într-o dimineață pe-ncepute. În curu gol. Am pus eu ceva haine pe mine între timpul trecut de la naștere și cel care trece acu când scriu. Nu că ar conta prea tare. Când va fi să plec, tot în curu gol am să trec spre viața ailaltă...
Imaginea de mai sus este una dintre coperțile unui Album cu scriitorii Iașului. 9 din 26 - ceilalți se vor regăsi pe coperta de pe dosul albumului. Cum totul este relativ, însăși alegerea celor 26 poate fi îmbunătățită, discutată, bârfită, cârtită, regândită și, tot așa, până la toamnă spre iarnă. Uneori gustul zădărniciei este mai amar decât sărutul de mulțumire al destinului.
Mă bucur că se nasc „pasiuni”, știu că se putea mai bine cum știu că a mulțumi pe toată lumea este, practic, imposibil.
Cum mai știu că le pot duce pe toate-n cârcă, cu aceeași încăpățânare cu care de 36 de ani apăs pe declanșatorul aparatului de fotografiat, sperând ca într-o bună zi să fac Fotografia perfectă!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mulțumesc pentru link! O să urmăresc blogul. Mulțumesc, de asemenea, penru excepționalele portrete!