sâmbătă, 11 ianuarie 2014

11.01.2014 - despre Fotografie cu dragoste - 11


Generația mea este mai conservatoare. Îmi amintesc cât de târziu am trecut pe digital... cum naiba să-mi răpească cineva plăcerea laboratorului clasic? Să nu-mi mai bag degetele prin soluții, să nu împut scara blocului pentru o săptămână atunci când aveam de făcut virări, să nu baletez cu mâinile în ”drumul” expunerii hârtiei fotosensibile, să nu fac fel de fel de trucuri pe care numai știința expunerii și lucrului bine făcut ți le dezvăluiau și te făceau să le stăpânești... Greu mi-am făcut și blog. Nu mai spun de FB. Toți cei din jurul meu aveau numai eu nu. Elevii de la cursurile de fotografie mai că nu înțelegeau cum de nu-mi pierd timpul pe FB-ul iubit.
Așa că pe la jumătatea lui mai 2013 m-am dat și eu în rând cu lumea. M-am făcut FB-cist. Nebunie, dă-i și luptă, luptă și dă-i, pune poze, fă albume, postează, răspunde, dă like-uri. Ce mai, tot tacâmul. De blog am uitat aproape în totalitate. Doar FB și iar FB. Da acum s-a întors roata. Blogul este iarăși la putere. Și îmi place să scriu. Iar cine are de citit intră și citește. Iar asta este minunat!
De ce spuneam că generația mea este mai conservatoare? Ieri și prietenul meu Cezar a intrat în rând cu lumea. S-a făcut FB-cist: https://www.facebook.com/cezar.amitroaei?fref=ts
L-am cunoscut în anul 1978 când m-am transferat cu școala de la Săveni la Liceul Pedagogic din Botoșani. Câte nebunii am făcut alături de el și de Coșoreanu, cei trei băieți dintr-o clasă de filologie cu încă 38 de fete. Apoi Cezar s-a făcut Actor, eu fotograf, și el a devenit modelul meu preferat al acelor vremuri. Imaginea de mai sus este făcută în 1985 spre 6. Aveam amândoi 24 de ani iar Andrei doar 4. Acum noi suntem de-o seamă cu ploaia iar Andrei, băiatul meu, mult mai în vârstă decât noi atunci. Timpul nu iartă...
Bun venit Cezărică în lumea virtuală! A... Acum băiatul lui, Răzvan - și el actor, absolvent de UNATC, este aproape de vârsta noastră de atunci. Așchia nu sare departe de trunchi. Îți mulțumesc Cezărică pentru toate imaginile cărora le-ai dat viață din visele mele. Fără tine aș fi fost mult mai sărac!...

Niciun comentariu: