miercuri, 18 ianuarie 2012

Scurtă scrisoare VI


Dragii mei Profesori

aflu cu surprindere prin diverse canale subterane, supraterane și mass-media-năvodari că sunteți foarte, da foarte supărați pe mine datorită celei de a V-a Scrisori.


Păi este foarte simplu: decât să plângeți în batistă și să scoateți părticele la sfânta biserică nu este mai productiv să-mi trimiteți un drept la replică. Că tot aveți școală? Eu m-am referit la niște chestiuni punctual, domniile voastre demontați tot punctual ”minciunile” mele. Așa, ca să nu m-apuce pe mine peste câteva zile să scriu și mai punctual și să dau și nume!

Un comentariu:

fotomaniacu spunea...

Mde.
Foame mare, populatie tzinta mica, e doar inceputul... cum merge treaba vor tine cursuri de fotografie si soferul de taxi ( sa te duc sefu sa vezi pesaje ca lumea), si femeia de serviciu de la hotel ( sa iti aduc shefu o pipiritza sa ii faci poze, are o piele trasnet, sifilisu din Constanta face pielea ca faiantza) si tot asa. Libertate deplina inseamna ca oricine, fie ca are, fie ca n-are aptitudini pedagogice sau cunostinte sau studii in domeniu, poate face curs foto. Daca s-ar da exiva ca trebuie patalama, studii superioare in domeniu, si diploma de formator, ar incepe sa se faca liniste in parcare, da suntem la romanela, fiecare poate futiliza mintea la fraieri cu orice. Si in Bucuresti sunt niste imbecili de nu exista in domeniu... e ceva de speriat... asta e. Nu ai ce le face, daca exista legi sa nu vinzi mancare stricata sau haine de cacat, la servicii foto orice cacat de poezie fotografica sau de frectie la diafragma e mare scula de bascula... jenant.