joi, 13 decembrie 2012

Astă seară... Premieră

la Opera Națională Română din Iași TROIENELE după Euripide, un spectacol de Andrei Șerban.

Un spectacol despre care cu greu poți povesti. Trebuie să îl vezi, să îl trăiești acolo, în scenă, printre actorii-interpreți. Un altfel de spectacol la care ai șansa să participi ”pe viu” și pe care Andrei Șerban l-a reluat, după 40 de ani (în America), după 20 de ani (la Naționalul bucureștean-parte a Trilogiei Antice), pentru noi. Nu trebuie ratat și sper să se joace cât mai mult!
Un spectacol cu lumină puțină, greu de fotografiat, mai ales atunci când, pentru prima oară iei contact cu ”povestea sa”...


 

3 comentarii:

fotomaniacu spunea...

De mare calitate tehnica, estetica si dramaturgica imaginile tale. Felicitari, faci un lucru formidabil.

Blogu'lu oZo spunea...

Mulțumesc Coane Dinu. Este o aventură aproape să faci fotografii la acest spectacol. În prima parte totul se întâmplă în scenă, cu spectatorii grămadă acolo. Nu ai unde să te urci și este aproape imposibil să schimbi locul. Dar satisfacția este imensă...

Cristina Grigoras spunea...

uau fantastic!multumim pentru frumoasele fotografii!!!...ce calitate si ce cadre ...amintiri vizuale extraordinare din spectacol pt artisti...parca simt si acum intensitatea trairilor prin imaginile preluate de dumneavoastra!!! daca imi permiteti am sa pastrez si eu aceste fotografii caci s-a intamplat sa fotografiati tocmai spectacolul in care am jucat si eu (Cassandra)