miercuri, 20 mai 2009

Năuci prin Deltă (episodul III) şi aproape Demenţial Photos 8, 9, 10, şi 11


Întrucât dom' Nicu îşi terminase dimineaţă porţia de logoree, dându-ne mai multe citate din oameni celebri, inclusiv vreo trei din Cornel Dinu (de care Bob m-a întrebat la un moment dat cine este), l-am lăsat să trebăluiască prin curte şi să se minuneze singur şi în gura mare de ce de-a păsăret văzurăm şi fotografiarăm de dimineaţă, etc, etc... O tăiem repejor pe uliţele satului, cu aparatele în poziţie de tragere. Vremea bâhlită, fără urmă de soare, ne taie, uşor-uşor elanul. Înotăm anevoie prin nisipul de pe străzile largi ale unei localităţi cândva înfloritoare. Peste 150 de gospodării, dintre care acum mai mult de 60 la sută părăsite. Pustiu, ici colo câte un om robotind prin grădină. De copii, ce să mai spun. Îi numeri pe degete. Facem marş forţat vreo trei ore, căutăm o crâşmă să bem o bere. Sunt doar trei. Închise toate!... Pe la 18,oo ne retragem terminaţi spre stabilimentul lui dom' Nicu. Care ne ia în primire freş, după somnul reconfortant de amiază: "domne, aici staţiune balneoclimaterică ar trebui să se facă. Este un lac cu apă sărată, să vină oamenii la cură, să se facă bine. Un investitor trebuie, să facă piste de aterizare pentru avioanele uşoare. Să vezi ce de-a bănet s-ar scoate. Să daţi nişte anunţuri că vreau să vând nişte pământ. 100 de Euro metrul pătrat. Ce, vă strică un comision de 5-6.000 de Euro?" Ce să mai spunem? Bem o cană cu lapte de la Domnişoare, mâncăm o bucată de plăcintă, bună, făcută de madam Amore şi-l lăsăm pe filozoful nostru să se mai minuneze o tură de şedinţa foto la care asistase de dimineaţă când era cât pe ce să-i trag una peste chelie în momentele când gondolierul îl ruga să se dea de pe botul bărcii şi venea fix în faţa obiectivului meu când mă scremeam să declanşez. Noapte bună Bob. Mâine va ieşi soarele şi va fi mai bine. Nu te uita aşa lung la mine. Poţi să-njuri cu voce tare!...

6 comentarii:

Anonim spunea...

dementiale foto, dementiala povestirea...va invidiez...

Stef spunea...

cu toate ca nu cunosc detaliile tehnice, pentru ochiul de spectator, fotografiile sunt superbe, zugravesc viata in culorile locului cum rar am putut vedea. imi place mai ales cea cu fetita pistruiata. felicitari si numai bine!

Anonim spunea...

mai nene ozolinule, mai fratele meu, da mai incet cu demntialele astea ca raz seara de seara de ma doare la burta. am luat si niste pastile de dureri la matze, dar degeaba!nu stiu ce sa mai fac! ma rad de-mi vine sa arunc calculatorul pe fereastra, da mi-e frica sa nu-i cada vreunuia in cap, ca stau taman la etjul zece si ma baga bulangiii astia la puscarie. aoleu, frati-meu...ba il si mai platesc ca pe unul bun! futu-i mamam lui...phion

anca spunea...

da' pe uşa aia de latrină ce e, că pare un demenţial tablou naiv!

Blogu'lu oZo spunea...

Nu e pe uşă, Anca, e în interior, altfel nu ar fi fost... aproape demenţială!...

anca spunea...

daca si chestiuta aia mica de pe usa e un fluture + arta din interior = de=a dreptul dementiala!